Bloggen och det mesta och lite till....

2012-10-31
12:55:29

Vackra fötter???
Fötter är något av det äckligaste jag vet och allt över skostorlek 30 går bort. Så även mina egna... Något som är värre än just fötter är hårda, spruckna fötter som fnasar. Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på mina dagar i äldrevården och alla de stödstrumpor jag dragit av som efterlämnat sig ett moln ar torr, död, flagnad hud. POFF!
Nu var det i alla fall dags att göra något åt mina egna fötter och för någon månad sedan köpte jag dessa "sockar" på tradera för lite och ingenting. Nu återstår bara 2,5 timmar med dem på fötterna.och sedan cirka en veckas väntan innan mina fötter förväntas vara lika fina och mjuka som Bellens. Fortsättning följer!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: